2e week Douala - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Jacqueline Noordhoek - WaarBenJij.nu 2e week Douala - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Jacqueline Noordhoek - WaarBenJij.nu

2e week Douala

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

07 Oktober 2017 | Kameroen, Douala

Hoi ,
hier weer een berichtje uit Douala. De week is weer omgevlogen dus dit is de een na laatste blog. Daarna begint het gewone leven weer maar dat is en wordt zeker zo bijzonder.
We hebben in de kliniek een paar heftige behandeling meegemaakt maar alles is goed verlopen . Wat een kanjers allemaal daar. En ze zijn ons zo dankbaar. Als team hebben we een zeer hechte band opgebouwd, ik ga ze heel erg missen. S'avonds houden we ons bezig met schrijven lezen en met het thuisfront face time. Wat is de wereld toch klein geworden. Vrijdag hebben we met een groep mensen wat kunnen zien van Douala en wat dingetjes voor ons zelf kunnen kopen.

Bedankt weer voor het lezen en tot de volgende blog hoop ik.

En nu in het vliegtuig richting huis.

Groetjes uit Kameroen

  • 09 Oktober 2017 - 17:44

    Willemien Moelker:

    Ook jij bent een kanjer. Wat fijn dat alles zo goed verlopen is en wat een indrukken zal je op gedaan hebben. Ik ben trots op je

  • 26 Oktober 2017 - 13:26

    Sarien Baarends Pennne:

    Hallo Jacqueline, oude leerling kleuter, van Kruiningen
    Via de Scheldepost lees ik alles wat je hebt gedaan,heel erg spannend en verrijkend.
    Je mag tr ots op jezelf zijn dat je dit hebt gedaan!!!!!!
    Zelf ben ik ook veel op reis naar die landen dus weet ik wat je allemaal ziet en te wachten staat maar voor jou extra pluim voor de vele medische hulp die je daar hebt gegeven.
    Lieve groetjes en we komen elkaar vast nog wel eens tegen in de regio.
    Sarien Baarends Penne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kameroen, Douala

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2017

2e week Douala

03 Oktober 2017

Weekend

29 September 2017

De kliniek

26 September 2017

Aan boord

17 September 2017

Aftellen
Jacqueline

Actief sinds 18 Mei 2017
Verslag gelezen: 1048
Totaal aantal bezoekers 11957

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

18 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

23 September 2017 - 08 Oktober 2017

weer thuis

Landen bezocht: