Weer Thuis - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Jacqueline Noordhoek - WaarBenJij.nu Weer Thuis - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Jacqueline Noordhoek - WaarBenJij.nu

Weer Thuis

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

16 Oktober 2017 | Kameroen, Douala

Hallo allemaal,
Jullie hadden nog wat van mij tegoed voor de lezers onder ons.
Zaterdag voor ons vertrek zijn we nog naar een kindertehuis gegaan in Douala, wat waren dat lieve kindertjes, we gingen zingen, dansen, spelletjes , plakken en bellen blazen, maar na 2 uur moesten we weer afscheid van ze nemen.
s 'middags moest onze hut gepoest worden en de reistas weer ingepakt worden. Na wat administratieve afhandelingen en een laatste maaltijd aan boord, werden we om 18.30 uur naar het vliegveld gebracht.
Helaas kregen we te horen dat ons vliegtuig 2 uur vertraging had, dus om 0.20 uur gingen we de lucht in.
Ik heb weinig geslapen, maar dat zullen wel meer mensen hebben denk ik. Om 7.05 uur landen we na een goeie vlucht in Brussels.
Na een warm welkom en de rit naar huis een heerlijke douche genomen , wel verdiend dacht ik.
Inmiddels heb ik hier de eerste werkweek er al weer op zitten, met vele leuke reacties hoe ik het heb gehad in Douala.
Nou! dat was een ervaring om nooit te vergeten, en ik hoop er in de toekomst nog een keertje naar toe te gaan.
Bedankt allemaal voor het lezen.
Wie weet tot ziens !!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jacqueline

Actief sinds 18 Mei 2017
Verslag gelezen: 3775
Totaal aantal bezoekers 11956

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

18 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

23 September 2017 - 08 Oktober 2017

weer thuis

Landen bezocht: