Voorbereiding voor mijn reis naar Kameroen - Reisverslag uit Biezelinge, Nederland van Jacqueline Noordhoek - WaarBenJij.nu Voorbereiding voor mijn reis naar Kameroen - Reisverslag uit Biezelinge, Nederland van Jacqueline Noordhoek - WaarBenJij.nu

Voorbereiding voor mijn reis naar Kameroen

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

25 Mei 2017 | Nederland, Biezelinge

Hallo allemaal,
Leuk dat jullie mijn toekomstige reisverslag willen volgen.
Ik ga dus 2 weken als vrijwilliger samen met een andere Nederlandse tandartsassistente ( Mariette )werken bij Mercy Ships als tandartsassistente van 23 september tot 7 oktober.
Ik heb al heel van vragen moeten beantwoorden en goedkeuring gekregen om te gaan. Nu ben ik bezig met een sponsoring actie/ crowdfunding zodat ik Mercy Ships wat extra's kan geven , behalve mijn hulp.
Ik heb inmiddels 5 inentingen achter de rug , dit vind ik iets minder leuk want ik hou er niet zo van om zelf geprikt te worden, maar alles voor mijn doel, dus de Gele koorts, de BMR en de Buiktyfus zitten er in , en nu ook de rabi

  • 12 Juli 2017 - 14:08

    Anique:

    Hoi Mam,

    Heel veel succes met de voorbereidingen.
    Wij zijn al super trots op je dat je dit moois gaat doen.

    Dikke kus!

  • 18 September 2017 - 15:17

    Angelique:

    Heel veel succes met de laatste voorbereidingen voor de reis en de momenten die komen gaan.

    Zal een hele ervaring zijn!

    Super dat je het gaat doen!

    Groeten van je collega,
    Angelique


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Biezelinge

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Oktober 2017

2e week Douala

03 Oktober 2017

Weekend

29 September 2017

De kliniek

26 September 2017

Aan boord

17 September 2017

Aftellen
Jacqueline

Actief sinds 18 Mei 2017
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 11954

Voorgaande reizen:

06 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

18 Mei 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

23 September 2017 - 08 Oktober 2017

weer thuis

Landen bezocht: