Voorbereiding voor mijn reis naar Kameroen - Reisverslag uit Biezelinge, Nederland van Jacqueline Noordhoek - WaarBenJij.nu Voorbereiding voor mijn reis naar Kameroen - Reisverslag uit Biezelinge, Nederland van Jacqueline Noordhoek - WaarBenJij.nu

Voorbereiding voor mijn reis naar Kameroen

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

25 Mei 2017 | Nederland, Biezelinge

Hallo allemaal,
Leuk dat jullie mijn toekomstige reisverslag willen volgen.
Ik ga dus 2 weken als vrijwilliger samen met een andere Nederlandse tandartsassistente ( Mariette )werken bij Mercy Ships als tandartsassistente van 23 september tot 7 oktober.
Ik heb al heel van vragen moeten beantwoorden en goedkeuring gekregen om te gaan. Nu ben ik bezig met een sponsoring actie/ crowdfunding zodat ik Mercy Ships wat extra's kan geven , behalve mijn hulp.
Ik heb inmiddels 5 inentingen achter de rug , dit vind ik iets minder leuk want ik hou er niet zo van om zelf geprikt te worden, maar alles voor mijn doel, dus de Gele koorts, de BMR en de Buiktyfus zitten er in , en nu ook de rabi

• 12 Juli 2017 - 14:08

Anique:

Hoi Mam,

Heel veel succes met de voorbereidingen.
    Wij zijn al super trots op je dat je dit moois gaat doen.

Dikke kus!

• 18 September 2017 - 15:17

Angelique:

Heel veel succes met de laatste voorbereidingen voor de reis en de momenten die komen gaan.

Zal een hele ervaring zijn!

Super dat je het gaat doen!

Groeten van je collega,
    Angelique