De kliniek - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Jacqueline Noordhoek - WaarBenJij.nu De kliniek - Reisverslag uit Douala, Kameroen van Jacqueline Noordhoek - WaarBenJij.nu

De kliniek

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Jacqueline

29 September 2017 | Kameroen, Douala

Hoi iedereen,

De eerste werkweek is al weer voorbij. Het gaat echt supersnel. Het is hier echt mooi om te werken. We hebben een goed groot team met lokale mensen en mercy ship mensen. En een klein team wat uit 3 personen bestaan Pearl de tandarts, Melvin die hier vandaan komt en ik. Na de 2e dag waren we al een team. En hij (Melvin) wil veel van ons leren. Dat is zo leuk. :)

Als we terug aan boord komen gaan we eerst eten. En daarna gaan we met onze familie bellen. Zo ver weg maar zo toch dichtbij.

Morgen gaan we met een bus met nog andere mercy mensen naar een waterval en het strand dus dat wordt zeker weer een hele ervaring.

Fijn weekend iedereen, tot later.

Groetjes uit Douala.

• 29 September 2017 - 21:32

Pa & Ma Noordhoek:

Wat een leuke fotoos, als je weer thuis bent moet je ons maar eens vertellen wie dat allemaal zijn en waar ze vandaan komen.
    Ja die 2 weken zullen zo voorbij zijn, fijn dat jullie morgen een dagje op stap gaan, wij wensen jullie een fijne dag....geniet ervan !!
    Groetjes en veel liefs.

• 03 Oktober 2017 - 14:55

Willemien Moelker:

Hoi Jacqueline,
    Ik las op de site van Mercyships dat ze in een periode van 10 maanden ongeveer 8000 tandheelkundige behandelingen willen realiseren.
    Wat bijzonder dat jij in het verre Kameroen daar een steentje aan bij mag dragen. Mensen helpen hun pijn te verlichten, voorlichting geven, kennis overdragen enz. Prachtig!!!
    Mooi dat het Mercy-project ook samenwerkt met de lokale bevolking. Hopelijk wordt Melvin een goede tandarts.
    Groetjes, Willemien